STIRI DE LA VOLKSWAGEN
23.09.2019

Salonul Auto Internațional de la Frankfurt (IAA) 2019: Volkswagen dă startul revoluției electrice cu ID.3, prezentat în premieră mondială

10.09.2019
1

 

Salonul Auto International de la Frankfurt (IAA) 2019: Volkswagen dă startul revolutiei electrice cu ID.3, prezentat în premieră mondială

 

› Noul model ID.31: trei dimensiuni diferite ale bateriei pentru o autonomie de până la 550 km. Presurile încep de la mai putin de 30.000€. Livrările vor începe la jumătatea anului 2020;

 

› Un e-up!1mai inteligent: noul model oferă autonomie reală de până la 260 km si îsi face debutul la IAA. Ofertă de leasing deosebit de atractivă în faza de pre-vânzare;

 

› E-Golf versatil3: noua echipare reduce semnificativ pretul e-Golf. Volkswagen foloseste 1.500 de modele e-Golf pentru programul de mobilitate "WeShare" din Berlin.

 

Wolfsburg (Germania) - Viitorul este rareori la fel de tangibil ca la Salonul Auto International de la Frankfurt (IAA), unde tocmai a fost lansat noul ID.3 de la Volkswagen, prima masină complet electrică din noua familie ID. Pretul de pornire va fi mai mic de 30.000€2. ID.3 are potentialul de a ne conduce către o eră a productiei de autovehicule electrice la scară largă. "ID.3 este prima masină electrică din lume cu o amprentă neutră în materie de CO2. În consecintă, îsi pune o amprentă importantă în industrie: prin tehnologia inovatoare, prin libertatea mobilitătii individuale si prin protejarea mediului înconjurător", a explicat la IAA Ralf Brandstätter, COO Volkswagen Passenger Cars.

 

În cadrul IAA (12 - 22 septembrie), ID.3 va fi însotit de alte două modele electrice Volkswagen: cea mai recentă generatie a E-up-ului!1/2 si actualul e- Golf2/3. Este vorba despre trei premiere Volkswagen, trei masini cu emisii zero, pentru prezent si viitor. Volkswagen va prezenta, de asemenea, si alte masini conceptuale din familia ID., pentru o perspectivă mai amplă asupra viitorului: spatiosul ID. CROZZ4SUV, ID. BUZZ4, prezentată ca van-ul viitorului, modelul avangardist ID. VIZZIONTI celebrul buggy, de data aceasta complet electric, ID. BUGGY4. Aceste vehicule creează o punte spre viitor la IAA 2019 si propulsează mobilitatea pentru pasageri de la Volkswagen, precum si mobilitatea auto în general, într-o nouă eră.

ID.3 1ST- masina vizionară.Ca toti membrii familiei ID., designul noului ID.3ST se bazează pe matricea modulară pentru productia de masini electrice (MEB) dezvoltată de Volkswagen. La mijlocul lunii mai, Volkswagen a început cu succes faza de pre-rezervare pentru noul ID.3 1ST- o editie specială exclusivă, în doar 30.000 de unităti, cu un set complet de caracteristici.

 

ID.3 1ST va veni echipat cu bateria de dimensiune medie, dintre cele trei pe care modelul le are disponibile, iar livrările au fost programate să înceapă la jumătatea anului 2020. Pretul de bază pentru acest model va fi sub 40.000€. Acest pret va include până la 2.000 kWh de energie electrică pentru un an după ziua înregistrării inisiale a vehiculului.

 

Bateria masinii ID.3 1ST are o capacitate de 58 kWh. Această baterie va furniza energie motorului electric de 107 kW si va permite o viteză maximă de 160 km/h si o autonomie de până la 420 de kilometri (WLTP). ID.3 va fi disponibil, de asemenea, cu o baterie de 45 kW sau 77 kW. Cu bateria de 45 kW, ID.3 va putea parcurge până la 330 de kilometri (WLTP) cu o singură încărcare. Optati pentru varianta de 77 de kWh si autonomia va creste până la 550 de kilometri (WLTP).

 

e-up! - masina inteligentă. Cu noul e-up!, Volkswagen face mobilitatea electrică accesibilă tuturor. Noul pret de bază, semnificativ mai mic, va fi de 21.975€ în Germania. În acelasi timp, autonomia vehiculului cu patru usi creste până la 260 de kilometri datorită unui nou sistem de baterii (32,3 kWh capacitate netă utilizabilă). Oferă mobilitate inteligentă si conducere cu emisii zero pentru flote, masini de companii si soferi obisnuiti. O ofertă de leasing deosebit de atractivă va fi disponibilă în Germania la lansarea etapei de pre-vânzare: oricine va bate palma pentru unul dintre primele vehicule e-up!, în perioada 18 septembrie - 31 octombrie 2019, va putea lua in leasing vehiculul cu emisii zero, care generează 61 kW/83 CP si care include Infotainment, integrarea smartphone-ului, precum si sistemul de aer condisionat, pentru doar 159€ 5pe lună.

 

e-Golf - masina versatilă.Începând din 2014, cea mai populară masină din Europa, Volkswagen Golf, este disponibilă si ca vehicul complet electric, cu emisii zero. e-Golf a fost primul model Volkswagen din clasa compactă produs la scară largă si echipat cu un sistem de acsionare electrică. A doua generatie a vehiculului electric a fost lansată în 2017 cu tehnologie nouă. Cu o putere de 100 kW/136 CP, e-Golf are o autonomie reală cuprinsă între 170 si 230km. Datorită autonomiei sale, modelul e-Golf, acum cu un pret redus semnificativ, răspunde în mod ideal nevoilor celor care peferă să folosească masina în oras. Din acest motiv, Volkswagen foloseste, de asemenea, 1.500 de modele e-Golf pentru programul de mobilitate "WeShare" lansat în capitala Germaniei, Berlin, în 2019. În 2020, "WeShare" urmează să fie lansat si la Hamburg si Praga.

 

 

 

 

 

1)Masina nu este disponibilă deocamdată spre vânzare.

 

2)Toate preturile si echipamentele sunt pentru piata din Germania.

 

3)e-Golf: consum de energie NEDC în kWh/100 km, combinat: 13,8 - 12,9 kWh/100 km; Emisii de CO2 combinate: 0 g/km; clasa de eficiensă: A +.

 

4)Vehicul concept.

 

5)Oferta Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, D-38112 Braunschweig, pentru e-up! pentru partenerii Volkswagen valabilă până la 31 octombrie 2019. Necesită un rating de credit adecvat. Pret recomandat: 21.975€. Suma creditului net (pretul de achizitie), tinând cont de Bonusul de mediu Volkswagen si alte reduceri: 17.370,90 euro. Plată specială de leasing: 2.000,00€, 36 de rate lunare de leasing de 159,00€, total 7.724,00€. Rata împrumutului (fix) 0,10%, rata dobânzii efective anuale de 0,10%, termenul de 36 de luni, 10.000 km kilometraj anual. Consumatorii au dreptul legal de retragere.

 

6)*Intervalul obtinut în conditii reale variază în functie de stilul de conducere, viteza, utilizarea funcsiilor de confort sau echipament auxiliar, temperatura ambientală, numărul de pasageri/sarcină si teren. Intervalul de autonomie serveste drept reper pentru vehiculul specific si reflectă ceea ce 80% dintre clientii Volkswagen vor atinge ca medie anuală. Limita inferioară a intervalului acoperă, de asemenea, conducerea pe autostradă la viteze moderate si conducerea la temperaturi scăzute în timpul iernii.